Veřejná doprava přepraví především v ulicích velkých měst a jejich okolí denně tisíce lidí. Proto se jeví tak výhodné autobusy, trolejbusy, tramvaje a vlaky spojovat přechodovými měchy a klouby do dlouhých souprav.
Trolejbusy a autobusy se díky přechodovým měchům mohou natáhnout až na 18 metrů. Více místa pro přepravu ocení maminky s kočárky i vozíčkáři. Na mnohých linkách klasické vozy nedokáží pokrýt zájem cestujících. Místo kratších časových intervalů, které vedou ke zvýšení počtu vozů a řidičů, mohou dopravci sáhnout po kloubových autobusech a trolejbusech. Přechodový měch se dá vyrobit pro jakékoliv vozidlo. Firma BAVO vyrábí měchy nejen pro aktuální produkci, ale i pro servis vozidel, která se již nevyrábějí. Zákazníci si mohou objednat skládací přechodové měchy, jednoduché i dvojité vlnovcové měchy, nebo i rybinové měchy. Skládací měchy se přednostně užívají pro autobusy a trolejbusy, jsou vhodné i pro tramvaje. Mají nízkou hmotnost, vytvářejí bezpečnostní bariéry pro cestující, zabraňují příčnému posunutí a v kombinaci s hliníkovým rámem jsou velmi stabilní.
Vlnovcové měchy se používají na standardních železničních tratích u regionálních vlaků, v metru a u městských lehkých kolejových vozidel. Vidět je lze také na monorailech. Vytvářejí dobrou zvukovou a tepelnou izolaci, jsou velmi stabilní a nepropustné pod tlakem, mají integrovaný odtok do střechy. Všechny výrobky podniku BAVO mají certifikát kvality, testují se už ve fázi návrhu. Prověřuje se nejen jejich mechanická funkčnost, ale i výdrž v extrémních podmínkách a v extrémním počtu cyklů. Tramvaje se díky přechodovým měchům ladně obtáčejí kolem historických budov v úzkých uličkách, v nových čtvrtích se rozletí závratnou rychlostí na moderních tratích. Ve vlacích, vybavených přechodovými měchy se dá plynule a bezproblémově přecházet mezi vagóny, aniž by se cestující ocitl v rachotícím otevřeném meziprostoru.